2011. október 4., kedd

Bordó

Szeretem az őszt a színeivel..ezek a bordó bútorok igen kedves barátaink lakását díszítik.. :-)

















































AZ ELMOSÓDÓ HATÁROK


Aki elkezdi lebontani egyéniségét, mindjobban elveszti a határt saját és
mások lelke között. Ha embertársa szemébe néz, megérzi annak érzéseit és
felismeri: ,,ez is én vagyok"; ha egy kutyát megsimogat, megérzi annak
egy-bemosódó világát: ,,ez is én vagyok"; ha egy bútort hosszabban érint,
átveszi annak tagolatlan csöndjét: ,,ez is én vagyok". Saját lelke már nem
csak az övé s mindennek lelke az övé; minden átlátszó, mintha kristályból
volna; egyszer-re mérhetetlenül gazdag, teste-lelke felfrissül és egyforma
örömmel tölti el a munka, pihenés, társaság, magány.

Weöres Sándor


Mostanában sokat vagyok a kertben,kihasználom ezt a gyönyörű őszt :-)
Nem lehet betelni vele..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése