2015. január 19., hétfő

Tulipános ládák

  Már olyan régen írtam a tulipános ládákról , de gondoltam, hogy egy kicsit érdemes újból feleveníteni..

Egy kis néprajz: http://mek.oszk.hu/02100/02115/html/3-1119.htmlű

Végre  érkezett egy esküvői kedves fotó , ahol az ifjú pár nászajándékba kapta a ládikát. :-)





Először így néz ki, amikor nekifogok:


Van egy üres felület, amit beosztok, megtervezem a mintát.

Bakon festem..

                           



Bordó keretes kisláda


Végül a képen szereplő:



"Az igazi művészt nem kötik gúzsba a meglévő szabályok, ő nem vesz át egy megmerevedett sémát, hanem önmagából alakít ki egy új világot, s ennek felállítja sajátos törvényeit" 
                                  Szőnyi István

2 megjegyzés:

  1. Csodaszépek!!!!! Milyen öröm látni az ifjú párt!
    Szívből gratulálok a Rólad szóló cikkhez!!!!!!♥

    VálaszTörlés
  2. Mamka köszönöm, ,én is örültem, hogy láthatom az ifjú párt. :-)

    VálaszTörlés